17 Mart 2014 Pazartesi

Yeni Trend Gelinlik Modelleri

Yeni Trend Gelinlik Modelleri
Kızlar sizler için modayı takip etmeye devam ediyorum hemde çok ama çok yakından! İşte yine çok özel modellerle sizlerleyim bu defa sizlerle yeni trend gelinlik modellerini paylaşacağım.


En yeni ve etkileyici gelnlik modellerini sizler için inceledim ve seçtiğim en güzel gelinlikleri paylaşmak istedim ben çok beğendim bakalım sizlerde beğenicekmisiniz.Yeni gelinlik trendlerinde dantelli modeller, balık formunda ve sırt dekolteli gelinlikler ayrıca eteği uzun gelinlik modelleri ve kat etek gelinlikler en fazla dikkat çeken tasarımlar arasında yer alıyor.

Yeni bir evliliğe ilk adımı atarken size en yakışan gelinlii bulmak için bu gelinliklere mutlaka göz atmanızı öneririyorum ve sezonun en trend gelinlikleriyle sizleri başbaşa bırakıyorum.

Yeni Trend Gelinlik Modelleri

Yeni Trend Gelinlik Modelleri

Yeni Trend Gelinlik Modelleri

Yeni Trend Gelinlik Modelleri

Yeni Trend Gelinlik Modelleri

Yeni Trend Gelinlik Modelleri

Yeni Trend Gelinlik Modelleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...