7 Nisan 2014 Pazartesi

2014 Yazlık Tunik Modelleri

2014 Yazlık Tunik Modelleri
İlkbahar ve yaz aylarında vazgeçemediğimiz kıyafetlerden olan tunikler bu yılda revaşta renleri, desenleri ve farklı tasarımlarıyla öne çıkan 2014 tunik modellerini sizler için derledim hep birlikte gözatmaya ne dersiniz?


Benim bu sezon en sevdiğim tunik tasarımları Gülay markasına ait tasarımlar oldukça fazla çeşidi olsada ben sizler için sınırlı sayıda tunik modelini seçtim her modelden bir renk seçtim fakat model çok olduğu için nlarında arasında eleme yapmak zorunda kaldığım modeller oldu sizlerle paylaşacağiım Gülay tesettür tunik modellerini tesettür giyimin öncü sanal mağazalarından sefamerve.com'da bulabilirsiniz.

2014 Yazlık Tunik Modelleri

2014 Yazlık Tunik Modelleri

2014 Yazlık Tunik Modelleri

2014 Yazlık Tunik Modelleri

2014 Yazlık Tunik Modelleri

2014 Yazlık Tunik Modelleri

2014 Yazlık Tunik Modelleri

2014 Yazlık Tunik Modelleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...